Kledingbeurs: verstand op 0…

…en als een speer de leukste items opsporen. In onze oude woonplaats stond men vaak al een uur van te voren in de rij, om als een van de eersten naar binnen te mogen. In de nieuwe woonplaats had ik het ‘dorpse’ al een beetje in het achterhoofd gehouden, en klom ik pas een half uur van te voren op de fiets. Maar daar stond ik, als eerste. Dus ik heb nog wat rondjes door het dorp gefietst, alvorens een rij te starten.

Ik hoef altijd maar naar 1 kant van de zaal…de jongensafdeling. Maar dan. Eerst naar de maat van de oudste, of eerst de maat van de jongste?
Spijkerbroeken vanaf maat 98/104 zoek ik eigenlijk niet meer naar. Of ik vind allerlei (niet zulke hippe) modellen met rechte pijpen en gekke opdrukken op de achterkant, of de knieën zijn twijfelachtig dun. Qua korte broeken wat meer keus, al let ik dan vaak op de achterkant. Dan ziet een broekje er van de voorkant leuk uit, maar draai je m om, vaal en verkleurd…

Maar ook deze keer weer geslaagd! 10 euro’s, en dit ligt cq hangt nu in de kast:

Geef een reactie

