Kids: Hoor wie klopt daar…

IMG_20151111_140517De schoen is inmiddels twee keer gezet, en eveneens twee keer gevuld met een klein cadeautje.

Vorig jaar hebben we voor de oudste al twee setjes Playmobil gekocht, Sint en Piet, en 2 losse Pieten. En voor de jongste een Sint en Piet setje van Little People. Gezien de discussie omtrent de kleur van onze beste Piet, heb ik tijdens de 30% kortingsactie van het Kruidvat nog 2 doosjes Playmobil gekocht. Immers, hoe lang zullen we nog een zwart Playmobil pietje in de winkels zien? Ik heb ze in ieder geval netjes opgeborgen op zolder, voor later.

Bij dezelfde 30% kortingsactie nog wat Lego ingeslagen. Voor pakjesavond, voor kinderfeestjes, voor verjaardagen. Er komen vast nog genoeg momenten om de doosjes weg te kunnen geven.

Nu nog op zoek naar een “monster die een auto kan worden” en een “grote Spiderman die kan schieten en kan klimmen”….
Het zegt mij beide niets, dus ik vrees dat ik toch even het grote speelgoedboek van die vrolijke Olifant moet raadplegen.

 

 

 

Geef een reactie

